حقیقت هایی بابوی دروغ...

حقیقت هایی بابوی دروغ...

فقط واسه دله شکسته ی خودم...

 
 
About Me

چیزی ندارم بگم فقط امو هستم خسته زخمی بی اعتماد بی کس چیزی نمونده فقط دوست داشتم یه بار توزندگیم از ته قلبم میخندیدم... همه چیمو از دست دادم به خاطر اینکه کم نیارم مجبور شدم دروغ بگم اونم زیاد... منی که از دروغ منتفر بودم... میخوام جبران کنم هرچی پیش امده دیگه امیدی به ادمه زندگی ندارم فقط میخوام جبران اشتباه کنم اگه فرصت بدن بهم دوستون دارن دارم کمکم کنید

My Blog
My Archive
My Categories

Daily Links
Friends Link
Template By
 
 
پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:,
میوه ی ممنوعه!!!

  ای حوا دوباره میوه ی ممنوعه را بچین

بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند

شاید در جهانی دیگر آرامشی باشد



نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت17:27---22 دی 1391
اول سلام دوم 2 بار قصد این که خودموبکشم داشتم ازمدرسه میخوان اخراجم کنن دوس داری نه<؟فک کنم خیلی دوس داری امو گفتم تنها امیدم امو بود که رفت ببینم؟3ماه امتحان د اشتی؟جالبه !!!میدونی دیگه کسی نیست همه ازمن متنفرشدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/؟ایناروتا الان نتونستم بگم بغض گلومو پرکرده بود امو دیراومدی حتی دیرتر از اون یزی که فکرشوکنی خدافظ

maryam
ساعت21:19---21 دی 1391
امو؟امو؟خودت بودی>خوب بخشید دیگه

mahsa
ساعت19:21---21 دی 1391
میسی

ولی

بســــــــــــــــــــــــــ ـــــــــی

دیر اومدیا...

پاسخ:ببخش دیگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  ساعت 18:54  توسط EmO BoY   
 

amir.emo13

EmO BoY

amir.emo13

http://amir.emo13.loxblog.com

حقیقت هایی بابوی دروغ...

میوه ی ممنوعه!!!

حقیقت هایی بابوی دروغ...

چیزی ندارم بگم فقط امو هستم خسته زخمی بی اعتماد بی کس چیزی نمونده فقط دوست داشتم یه بار توزندگیم از ته قلبم میخندیدم... همه چیمو از دست دادم به خاطر اینکه کم نیارم مجبور شدم دروغ بگم اونم زیاد... منی که از دروغ منتفر بودم... میخوام جبران کنم هرچی پیش امده دیگه امیدی به ادمه زندگی ندارم فقط میخوام جبران اشتباه کنم اگه فرصت بدن بهم دوستون دارن دارم کمکم کنید فقط واسه دله شکسته ی خودم...

حقیقت هایی بابوی دروغ...

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog